ПОРТАЛ
24 березня 2014, 14:35

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Черкаські добрива розкуповують вітчизняні та закордонні аграрії

Черкаські добрива розкуповують вітчизняні та закордонні аграрії

Весняна посівна збільшила попит на вироблені черкаським «Азотом» добрива.

Найбільшим попитом у наших аграріїв цього року користується карбамідо­аміачна суміш (КАС), зріс також попит на аміак, аміачну воду та карбамід, – зазначив Голова Правління ПАТ «АЗОТ» Віталій Скляров. – Кон’юнктура ринку складається таким чином, що пожвавлюється не лише внутрішній, а й зовнішній ринки міндобрив, тому частину продукції ми відправляємо на експорт.

Щодоби ПАТ «АЗОТ» відвантажує більш ніж 2 тис. тонн КАСу, що в півтора рази більше, ніж виробляється, - повідомляють у прес-центрі ПАТ «АЗОТ» OSTCHEM. З підвищеним весняним попитом хімікам допомагають справитися запаси цих добрив, які накопичувалися протягом зими у спеціальному сховищі місткістю 30 тис. тонн.

Напрацьована раніше продукція закінчується, темпи продажів залишаються високими, тож незабаром відвантажуватимемо споживачеві карбамідо­аміачну суміш безпосередньо з виробленої продукції, – розповів начальник цеху М­-7 Микола Скалько.

Практично увесь КАС на сьогодні закупляється вітчизняними аграріями, які переконалися в ефективності цих добрив, придбали необхідну для їх внесення техніку і навіть побудували спеціальні сховища. Також невеликі партії КАСу щовесни відправляються на Молдову, яка вже стала постійним покупцем. Більше експортується за кордон карбаміду (Італія, Туреччина), аміаку (Франція, Іспанія, Нідерланди) та амселітри (Угорщина, Литва, Румунія, Молдова, Нігерія). Проте і для цих добрив пріоритетним залишається український споживач.

– З 50 тисяч тонн карбаміду, які ми плануємо продати в березні, 40 тисяч припадає на внутрішній ринок, – розповідає начальник відділу продажів ПАТ «АЗОТ» Олена Дратована. – Але спрогнозувати наперед яка продукція, на якому ринку і в яких обсягах буде затребувана та конкурентоспроможна неможливо. Тож, комерційна служба підприємства постійно вивчає ринок і гнучко реагує на його зміни.

Олена Василівна також зазначила, що на сьогодні плани з продажу продукції перевиконуються.