ПОРТАЛ
20 травня 2015, 19:07

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Бойкотувати російські товари українцям заважають низькі доходи

Відтоді, як торгові мережі України почали маркувати продукцію з Росії, пройшло вже півроку. Корреспондент.net намагався дізнатися, що сталося за цей час з російським імпортом і що купують українці.

Бойкотувати російські товари українцям заважають низькі доходи

Російських товарів не стало менше

За останні півроку продажі російської продукції в українських торговельних мережах практично не змінилися. Про зміну попиту можна було говорити рік тому - тоді експерти фіксували до 40% падіння продажів товарів з РФ (березень-травень 2014).

Зараз же спостерігається зниження загальних продажів по країні. Тільки за останні три місяці українці стали робити покупки на 20% менше. Такі дані надав директор української Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.

За його словами, продажі російської продукції за останній період практично не змінилися, тому що вона залишається багато в чому дешевшою від решти імпорту.

"Російська продукція не так дорожчала, як європейська. Вона подешевшала навіть порівняно з українською, оскільки рубль подешевшав в 2 рази за рік, а гривня в 3. Коли у людини 3 тисячі гривень зарплата, вона вже не може вибирати, виходячи з переваг: країни-агресора чи якийсь інший. А купує те, що може собі дозволити", - говорить Дорошенко.

Українці обирають подешевше

Про те, що українські покупці, в основному звертають увагу на ціну товару, а не його походження, говорять і в торгових мережах.

"Українські покупці готові відмовлятися від російських товарів тоді, коли мають альтернативу, яка не поступається в співвідношенні ціна-якість", - говорить провідний спеціаліст із зовнішніх комунікацій ПАТ Рітейл Груп (Велика Кишеня, Велмаркет, ВК Експрес і ін.) Вікторія Дей.

Хто підтримує бойкот?

Дослідження компанії маркетингових досліджень TNS в Україні свідчать, про те українці за останній рік не надто змінили своє ставлення до бойкоту.

Більше половини респондентів (55%) позитивно ставляться до бойкотування товарів російського виробництва, 25% - негативно. При цьому особисто беруть участь у бойкоті 47% опитаних, повідомила Олександра Персикова, менеджер зі зв'язків з громадськістю TNS.

Найбільше підтримують бойкот у Києві (48%) та Західному регіоні (61%). У Східному та Південному регіонах таких людей значно менше - 25% і 23% відповідно.

У Західному (67%), Центральному (61%) регіонах та Києві (60%) більше тих, хто особисто бойкотує російські товари.


національний координатор проекту підвищення енергоефективності та сприяння у впровадженні відновлюваних джерел енергії на підприємствах агрохарчової галузі (м. Київ)
Ігор Кирильчук
президент ТОВ «Черкасиелеватормаш» (м. Черкаси)
Ігор Одокієнко
директор ПП «Аргус-сервіс»
Максим Сагдієв
директор компанії «Авант-груп»
Владислав Сушко
керівник технічного відділу ТОВ «Манеж»
Олексій Болібрук