Міжнародна туристична виставка «Україна – подорожі та туризм» відбулася в Києві. Серед 700 учасників заходу почесне місце цього року зайняла і експозиція Черкащини, що поєднала в собі презентації об’єктів історико-культурної спадщини, природні об’єкти, туристичні комплекси та сучасні атракційні програми, - інформують у прес-службі Черкаської ОДА.
За словами завідувача сектору іміджевої діяльності та розвитку туризму Анастасії Скрипченко, під час виставки було презентовано повноцінний туристичний продукт – туристичний маршрут «Стежками натхнення».
– Маршрут було розроблено до 200- річчя з Дня народження Тараса Шевченка, але він дозволяє не просто хронологічно розповісти про об’єкти, пов’язані з життям і творчістю Шевченка, а розкрити наш регіон, як край, в якому краса та неповторність природи заклали основу вишуканого тонкого творчого естетичного смаку художника і поета, а історія й культура цієї території – гартували дух, закладали жагу до боротьби, – відзначила вона
Маршрут об’єднує між собою Національний заповідник «Батьківщина Тараса Шевченка», Корсунь-Шевченківський державний історико-культурний заповідник та Шевченківський національний заповідник. Навколо них зібрано всю необхідну інфраструктуру , зокрема, заклади розміщення, заклади харчування та зелені садиби. Крім того, вся інфраструктура представлена в різних цінових діапазонах, аби залучити туристів різних соціальних статусів та категорій.
– Ще кілька десятиріч тому місця народження та смерті Тараса Григоровича, були святими для кожного українця. Побувати тут жадав кожен. Сьогодні ми маємо не просто відновити важливість значення цих місць, а й зробити їх цікавими для відвідування. Так, по об’єктах маршруту заплановано проведення ряду молодіжних етно-фестивалів, майстер-класів, із залученням народних майстрів, яскравим святом має стати змагання з яхтингу та сучасний літературний марафон, – відзначила Анастасія Скрипченко.
Презентація нового туристичного маршруту викликала велику зацікавленість серед туристичних операторів, що працюють на внутрішньому українському ринку, що позначилось на кількості запитів щодо участі в рекламному турі по маршруту. Між тим, не менша увага до черкаської експозиції була і з боку засобів масової інформації, що націлені на аудиторію потенційних туристів, особливо, видань Російської Федерації, - інформують ОДА.