ПОРТАЛ
21 грудня 2013, 10:15

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

press
На Смілянському заводі опановують виробництво індукторних електромашин

<div class="press_msg">press</div> На Смілянському заводі опановують виробництво індукторних електромашин

Електричні машини, які застосовують нині в різних галузях промисловості та транспорті, хоч і мають задовільні робочі характеристики, проте мають і недоліки. На Смілянському електромеханічному заводі, який спеціалізується на виготовленні, модернізації та ремонті електродвигунів рухомого складу залізничного транспорту, працюють над розробленням нового типу машин — індукторних. Одна з переваг останніх — у них немає колектора, - пише «Урядовий кур’єр».

Таким чином вдасться розв’язати проблеми, які обмежують термін служби машин постійного струму, зокрема швидке зношування колектора й щіток. Простота конструкції новинок мінімізує витрати на ремонт. Передбачається, що в індукторних електричних машинах значно збільшиться термін пробігу між ремонтами. Розрахунки показують, що за умови застосування високоякісних підшипників з підвищеними навантажувальними властивостями та сучасних мастил пробіг, скажімо, тепловоза без ремонту двигуна можна довести до 600 тисяч кілометрів. Нині ця цифра сягає лише 300 тисяч. Є й інші переваги, які дають відчутне заощадження коштів, що дуже вигідно споживачеві.

- Постійно розширюючи асортимент продукції, нині посилено працюємо над розробками індукторних електричних машин, - розповів голова правління ПАТ «НВП «Смілянський електромеханічний завод» Олександр Клєвлін.

- Їх переваги — менші маса й габарити, простота конструкції. Вони вимагають мінімального ремонту, а отже й менших затрат на обслуговування. У нових машин коефіцієнт корисної дії значно вищий, ніж у тих, які ми виробляємо нині. На спеціалізованій виставці в Москві, що проходила два місяці тому, ми представили дослідні зразки індукторних генераторів та індукторних двигунів, зокрема новітні розробки: ТРІД-125 (тяговий реактивний індукторний двигун, призначений для приводу колісних пар) і ТРІГ-680 (тяговий реактивний індукторний генератор, призначений для живлення тягових електродвигунів тепловозів), які виготовлені на нашому підприємстві. Багато фахівців цікавилося новими зразками нашої продукції. З потенційними замовниками та споживачами продукції обговорили перспективи співпраці, - зазначив керівник.

Простота конструкції індукторних машин, як пояснили фахівці підприємства, зумовлює й порівняно невеликі строки для підготовки виробництва. Нова продукція не вимагає дорогого спеціального устаткування. Отож доцільність масового виготовлення таких машин, зокрема й для потреб залізничного транспорту, цілком умотивована.