Найголовніше за 02.04.2016
У Черкасах пропонують запровадити габаритно-ваговий контроль транспортних засобів | |
Вулицю Козацьку доведуть до ладу | |
СБУ затримала на хабарі високопосадовця Держгеокадастру області |
3 березня 2016, 14:23
Перекладач
«Черкаський автобус» дав старт моделі з Євро-5
Трудовий подвиг здійснив колектив заводу «Черкаський автобус» (торгова марка ATAMAN). Тут першими в Україні представили власну нову модель малого класу, що відповідає новітнім екологічним вимогам Євро-5. Але крім екологів, новий автобус Ataman A092H6 оцінять і всі пасажири, адже настільки зручного міського автобуса малого класу в Україні ще не випускали, - пише AUTOConsulting. 26 лютого в Черкасах представили новий міський автобус Ataman А092Н6. Тут все по-новому: новий кузов, новий дизайн, новий двигун, новий салон, новий рівень зручності для пасажирів. Створював модель колектив власних конструкторів заводу. Ataman А092Н6 став першим українським автобусом малого класу, що відповідним еконормам Євро-5 і 107-ми правилам ЄК ООН. Як і колишні моделі А092Н6, залишається міським 8-метровим і орієнтованим на комерційне використання перевізниками на маршрутах. Але тепер автобус має двоє двостулкових автоматичних дверей шириною по 1225 мм. Ззаду - абсолютно низький рівень підлоги і рівний накопичувальний майданчик, який додатково оснащений ще і апареллю для інвалідних візків. Попереду рівень підлоги також знижений і залежно від виконання, тут також може бути накопичувальний майданчик. Тепер салон Ataman А092Н6 більше нагадує великі міські автобуси, але при цьому загальна пасажиромісткість збереглася (52 або 49 залежно від виконання). Для освітлення пасажирського салону використвуютья світлодіоди, але пасажирам сподобається ще одне нововведення - автономний кондиціонер салону, яким тепер можна комплектувати Ataman А092Н6. Новий Ataman А092Н6 став не тільки зручнішим, а й безпечнішим. Він тепер в обов'язковому порядку оснащений системою курсової стійкості EVSC, системою бортової діагностики OBD, антипробуксовочною системою ASR. Максимальна швидкість Ataman А092Н6 обмежена електронікою на максимальній позначці 90 км/год. Новий автобус оснащений дизельним двигуном Isuzu 4HK1-E5NC робочим об'ємом 5,2 л і потужністю 154 к.с. (Відповідає нормам Євро-5). У парі з ним встановлюється механічна 6-ступінчаста КПП Isuzu. Штатна гальмівна система з ABS тепер оснащена більш ефективними дисковими гальмівними механізмами спереду і ззаду, крім того автобус оснастили ще й допоміжним газодинамічним гальмом на випускному тракті. Автобус Ataman А092Н6 отримав і новий дизайн в стилістиці міжміської моделі Ataman A096. У Черкасах врахували всі зауваження перевізників і проаналізували всі слабкі місця попередніх моделей. Посилено і силовий каркас кузова, щоб виключити деформацію рами при значних навантаженнях. Також було впроваджено безліч пропозицій від перевізників щодо організації робочого місця водія.
Контекст:
Головне