ПОРТАЛ
20 травня 2015, 20:10

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Техніка в Україні подорожчала у 2-3 рази

Обсяги продажів через це помітно виросли

Техніка в Україні подорожчала у 2-3 рази

Український ринок побутової техніки та електроніки в січні-березні 2015 року зріс на 16,8% порівняно з аналогічним періодом 2014 року і склав 12,4 млрд грн. Про це свідчать результати дослідження GfK TEMAX – індексу, розробленого для аналізу ситуації на ринках споживчих товарів, - пише «Сегодня».

Зростання продемонстрували майже всі сегменти ринку, крім фототехніки.

Так, обсяг продажів великої побутової техніки виріс на 34% – до 2,7 млрд грн. Як пояснюють в компанії, такий показник досягнутий у зв'язку з істотним подорожчанням всіх продуктових груп категорії.

"Глибоке падіння продажів (у натуральному обчисленні) в січні та березні було небагато утримано ажіотажним попитом в лютому, коли велику побутову техніку споживач розглядав як одну з небагатьох альтернатив капіталовкладень", – відзначають експерти.

Обсяг продажів телекомунікаційного обладнання в першому кварталі склав 2,8 млрд грн, що на 21% вище показників аналогічного періоду 2014 року. Єдиною групою, що продемонструвала зростання, залишаються смартфони, "що обумовлено зростанням середньоринкової ціни вполовину у порівнянні з аналогічним періодом минулого року".

Сегмент малої побутової техніки в першому кварталі виріс на 19,5% – до 1,4 млрд грн.

Продажі побутової електроніки в Україні в січні-березні склали 2,15 млрд грн, збільшившись на 14%. У лютому експерти зафіксували зрослий попит на телевізори (як спосіб зберегти накопичення в умовах зростання обмінного курсу). У той же час у березні ринок продемонстрував скорочення в натуральному обчисленні у зв'язку зі зниженням попиту через різке підвищення цін.

Ринок фототехніки в першому кварталі поточного року скоротився на 25% – до 202 млн грн. Впали обсяги продажів як компактних фотоапаратів, так і дзеркальних і системних камер.

В цілому характерною особливістю ринку початку 2015-го аналітики назвали значну розбіжність між показниками ринку в натуральному і грошовому вимірах. У натуральному обчисленні скорочення продажів продемонстрували всі без винятку сегменти ринку.

Найбільше скорочення спостерігалося в березні, коли курс валют стабілізувався, а ціни значно збільшилися. На думку експертів, надалі така розбіжність продовжиться.