ПОРТАЛ
12 березня 2016, 14:49

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Бізнес-старт: як відкрити свій інтернет-магазин

Якщо ви надумали організувати свій бізнес, але не маєте поняття, з чого почати, UBR.ua пропонує пройти 7 кроків на шляху до реалізації цієї ідеї.

Бізнес-старт: як відкрити свій інтернет-магазин

Крок 1. Визначення своєї цінності

Бізнес - це фактично обмін грошей на ту чи іншу цінність, яку ви готові запропонувати клієнтам. Це спосіб вирішити їх проблему за фінансову винагороду. Скажімо, ви впевнений автомобіліст або креативний дизайнер, а можливо, навіть володієте талантом до створення речей своїми руками - кожен з цих випадків становить певну цінність, за яку люди можуть платити.

Вправа: на листку паперу складіть список з 10 своїх навичок, якими, як вам здається, ви володієте краще за інших. Потім подумайте, що з усього викладеного викликає найбільше задоволення під час виконання. Може бути, в даний момент це є вашим хобі. Сенс в тому, що людині не властиво тривалий час займатися тим, що їй не подобається, а бізнес - це свого роду творчий процес, що вимагає різнобічної розвиненості, волі, сили і самовіддачі.

Наприклад, після завдання ви дійшли висновку, що маєте схильність і інтерес до викладання, спілкування з людьми, роботою з інформацією, а головне - що це добре виходить. Прояв цих здібностей в комплексі дозволить стати репетитором, консультантом або менеджером в мережевому маркетингу.

Крок 2. Аналіз ринку і вибір ніші для свого проекту

Щоб зрозуміти, наскільки вдалим буде бізнес, необхідно підібрати ключові слова для сайту через доступний онлайн-сервіс Google AdWords.

За підсумками комерційної розвідки складіть список сильних і слабких якостей інтернет-магазинів конкурентів, що дозволяють адекватно оцінити ситуацію, що склалася і виробити для себе механізм дії.

Крок 3. Позиціонування свого бізнесу і складання унікальної торгової пропозиції (УТП)

Для того щоб замовники зрозуміли, в чому унікальність і суть вашої пропозиції, потрібно себе якимось чином позиціонувати. Тобто прикинути, під яким кутом зору ви збираєтеся презентувати себе клієнту.

(УТП) - це один з типів позиціонування, суть якого полягає в демонстрації ваших достоїнств для клієнта. Це метод, за допомогою якого можна відділитися від конкурентів і підвищити рівень продажів і впізнаваності ТМ. Часто УТП застосовується у вигляді рекламного слогана (короткої фрази, що запам’ятовується). Наприклад, УТП компанії Braun звучить так: "Якість. Надійність. Дизайн ".

Крок 4. Складання бізнес-плану для інтернет-магазину

Для того щоб організувати свій бізнес і уникнути багатьох проблем, потрібно максимально докладно викласти ідею і скласти план дій на папері. Можна у вигляді тез записати основні етапи і кроки, які треба зробити для запуску проекту. Малюйте креслення, схеми, робіть до них роз'яснення. Цей етап називають бізнес-плануванням. По суті, це інструкція, дотримуючись якої ви зможете збільшити шанси на успіх.

Наприклад, схема може мати такий вигляд:

Етап 1. Створення інтернет-магазину:

Створити свій сайт, наповнити його товарами, відгуками, контентом.

За допомогою підрядника запустити рекламу в Інтернеті і почати пошукову оптимізацію (SEO), щоб вже надходили заявки.

Розповісти друзям, знайомим, родичам про свій новий інтернет-магазин.

Етап 2. Отримання перших замовлень:

Прийом дзвінків та консультування, отримання оплати за товар. Також можна запропонувати клієнтові відправку післяплатою "Новою поштою" з оплатою після доставки замовлення.

Отримати відгуки від клієнтів і попросити їх додати свої коментарі до товару, який був придбаний.

Етап 3. Аналіз роботи:

Отримати від підрядника інформацію про запущену рекламу в Інтернеті і спланувати розміщення на наступні місяці.

Підрахувати прибуток від проданого товару, змоделювати збільшення продажів за підсумками результатів.

Розпочати активну роботу над контентом як з підрядником, так і власними зусиллями, щоб збільшити трафік з пошукових систем.

Крок 5. Реклама свого інтернет-магазину і пошук нових клієнтів

Знайти перших замовників, коли у вас вже є готова торгова пропозиція, найлегше серед друзів, родичів, знайомих. Розкажіть їм, що тепер ви займаєтеся продажем товарів через Інтернет. Якщо зараз для них товар неактуальний, попросіть їх "лайкати" і поширювати вашу сторінку в соціальних мережах.

Щоб створити інтернет-магазин можна скористатися послугами відповідних компанії або, за наявності відповідних знань і навичок, створити інтернет-магазин самостійно.

Крок 6. Запуск бізнесу, заробіток перших грошей і формування бренду

Якщо ви успішно виконали попередні кроки, значить, вже впритул наблизилися до найцікавішого етапу, а саме перших замовлень і отримання прибутку. Для розвитку бізнесу і зростання цін на його товари потрібно напрацювати своєму інтернет-магазину ім'я, тобто, репутацію. Заробіть своєму інтернет-магазину ім'я, а воно потім допоможе отримати прибуток вам!

Щоб цього досягти займіться самоосвітою, відвідуйте семінари та конференції, студіюйте бізнес-літературу в пошуках нових можливостей і ідей для свого інтернет-магазину.

Крок 7. Аналіз результатів і розширення інтернет-магазину

Коли ваш бізнес став приносити вагомий дохід, з'явилися постійні клієнти, а інтернет-магазин зайняв своє місце в професійній сфері, потрібно підвести проміжні підсумки проведеної роботи, а також намітити нові горизонти. Тобто пора розширювати свій інтернет-магазин з метою збільшити дохід і власну "вагу" в займаному сегменті ринку.

У підсумку потрібно скласти бізнес-план. Далі можна наймати співробітників, які будуть виконувати замість вас всі рутинні справи.


національний координатор проекту підвищення енергоефективності та сприяння у впровадженні відновлюваних джерел енергії на підприємствах агрохарчової галузі (м. Київ)
Ігор Кирильчук
президент ТОВ «Черкасиелеватормаш» (м. Черкаси)
Ігор Одокієнко
директор ПП «Аргус-сервіс»
Максим Сагдієв
директор компанії «Авант-груп»
Владислав Сушко
керівник технічного відділу ТОВ «Манеж»
Олексій Болібрук