Якщо ви надумали організувати свій бізнес, але не маєте поняття, з чого почати, UBR.ua пропонує пройти 7 кроків на шляху до реалізації цієї ідеї.
Крок 1. Визначення своєї цінності
Бізнес - це фактично обмін грошей на ту чи іншу цінність, яку ви готові запропонувати клієнтам. Це спосіб вирішити їх проблему за фінансову винагороду. Скажімо, ви впевнений автомобіліст або креативний дизайнер, а можливо, навіть володієте талантом до створення речей своїми руками - кожен з цих випадків становить певну цінність, за яку люди можуть платити.
Вправа: на листку паперу складіть список з 10 своїх навичок, якими, як вам здається, ви володієте краще за інших. Потім подумайте, що з усього викладеного викликає найбільше задоволення під час виконання. Може бути, в даний момент це є вашим хобі. Сенс в тому, що людині не властиво тривалий час займатися тим, що їй не подобається, а бізнес - це свого роду творчий процес, що вимагає різнобічної розвиненості, волі, сили і самовіддачі.
Наприклад, після завдання ви дійшли висновку, що маєте схильність і інтерес до викладання, спілкування з людьми, роботою з інформацією, а головне - що це добре виходить. Прояв цих здібностей в комплексі дозволить стати репетитором, консультантом або менеджером в мережевому маркетингу.
Крок 2. Аналіз ринку і вибір ніші для свого проекту
Щоб зрозуміти, наскільки вдалим буде бізнес, необхідно підібрати ключові слова для сайту через доступний онлайн-сервіс Google AdWords.
За підсумками комерційної розвідки складіть список сильних і слабких якостей інтернет-магазинів конкурентів, що дозволяють адекватно оцінити ситуацію, що склалася і виробити для себе механізм дії.
Крок 3. Позиціонування свого бізнесу і складання унікальної торгової пропозиції (УТП)
Для того щоб замовники зрозуміли, в чому унікальність і суть вашої пропозиції, потрібно себе якимось чином позиціонувати. Тобто прикинути, під яким кутом зору ви збираєтеся презентувати себе клієнту.
(УТП) - це один з типів позиціонування, суть якого полягає в демонстрації ваших достоїнств для клієнта. Це метод, за допомогою якого можна відділитися від конкурентів і підвищити рівень продажів і впізнаваності ТМ. Часто УТП застосовується у вигляді рекламного слогана (короткої фрази, що запам’ятовується). Наприклад, УТП компанії Braun звучить так: "Якість. Надійність. Дизайн ".
Крок 4. Складання бізнес-плану для інтернет-магазину
Для того щоб організувати свій бізнес і уникнути багатьох проблем, потрібно максимально докладно викласти ідею і скласти план дій на папері. Можна у вигляді тез записати основні етапи і кроки, які треба зробити для запуску проекту. Малюйте креслення, схеми, робіть до них роз'яснення. Цей етап називають бізнес-плануванням. По суті, це інструкція, дотримуючись якої ви зможете збільшити шанси на успіх.
Наприклад, схема може мати такий вигляд:
Етап 1. Створення інтернет-магазину:
Створити свій сайт, наповнити його товарами, відгуками, контентом.
За допомогою підрядника запустити рекламу в Інтернеті і почати пошукову оптимізацію (SEO), щоб вже надходили заявки.
Розповісти друзям, знайомим, родичам про свій новий інтернет-магазин.
Етап 2. Отримання перших замовлень:
Прийом дзвінків та консультування, отримання оплати за товар. Також можна запропонувати клієнтові відправку післяплатою "Новою поштою" з оплатою після доставки замовлення.
Отримати відгуки від клієнтів і попросити їх додати свої коментарі до товару, який був придбаний.
Етап 3. Аналіз роботи:
Отримати від підрядника інформацію про запущену рекламу в Інтернеті і спланувати розміщення на наступні місяці.
Підрахувати прибуток від проданого товару, змоделювати збільшення продажів за підсумками результатів.
Розпочати активну роботу над контентом як з підрядником, так і власними зусиллями, щоб збільшити трафік з пошукових систем.
Крок 5. Реклама свого інтернет-магазину і пошук нових клієнтів
Знайти перших замовників, коли у вас вже є готова торгова пропозиція, найлегше серед друзів, родичів, знайомих. Розкажіть їм, що тепер ви займаєтеся продажем товарів через Інтернет. Якщо зараз для них товар неактуальний, попросіть їх "лайкати" і поширювати вашу сторінку в соціальних мережах.
Щоб створити інтернет-магазин можна скористатися послугами відповідних компанії або, за наявності відповідних знань і навичок, створити інтернет-магазин самостійно.
Крок 6. Запуск бізнесу, заробіток перших грошей і формування бренду
Якщо ви успішно виконали попередні кроки, значить, вже впритул наблизилися до найцікавішого етапу, а саме перших замовлень і отримання прибутку. Для розвитку бізнесу і зростання цін на його товари потрібно напрацювати своєму інтернет-магазину ім'я, тобто, репутацію. Заробіть своєму інтернет-магазину ім'я, а воно потім допоможе отримати прибуток вам!
Щоб цього досягти займіться самоосвітою, відвідуйте семінари та конференції, студіюйте бізнес-літературу в пошуках нових можливостей і ідей для свого інтернет-магазину.
Крок 7. Аналіз результатів і розширення інтернет-магазину
Коли ваш бізнес став приносити вагомий дохід, з'явилися постійні клієнти, а інтернет-магазин зайняв своє місце в професійній сфері, потрібно підвести проміжні підсумки проведеної роботи, а також намітити нові горизонти. Тобто пора розширювати свій інтернет-магазин з метою збільшити дохід і власну "вагу" в займаному сегменті ринку.
У підсумку потрібно скласти бізнес-план. Далі можна наймати співробітників, які будуть виконувати замість вас всі рутинні справи.