ПОРТАЛ
2 травня 2015, 11:39

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Ділова книга місяця: Диференціюйся або вмирай!

<b>Ділова книга місяця: Диференціюйся або вмирай! </b>

Спільний проект порталу «Діловий регіон» та «Будинку книги»



Джек Траут, Стив Ривкин
Дифференцируйся или умирай! Выживание в эпоху убийственной конкуренции

Видавництво: Питер
Рік: 2010
Ціна: 186 грн.

Це одна з основних книг усесвітньо визнаного короля позиціонування Джека Траута. Справжня бомба, яка струсонула не тільки підвалини маркетингової теорії, але і практики бізнесу. Автори незвичайним чином демонструють, що диференціювання є наріжним каменем успішного маркетингу, пропонують розумні рішення з виживання в умовах шаленої конкуренції, дають своєчасні та авторитетні рекомендації, відповідно до яких завтра будуватимуться стратегії маркетингу.

Друге видання книги значно перероблено: автори проаналізували всі новітні ідеї та зміни в маркетингу. Більш детально розглянуті небезпеки лінійного розширення брендів на сучасному ринку. Автори детально розбирають різноманітні стратегії диференціювання, показують "закулісну роботу", що стоїть за багатьма успіхами (і невдачами) у світовому маркетингу.

Цю книгу обов'язково повинні прочитати всі, хто прагне стати переможцем на ринку, що не пробачає помилок.