ПриватБанк продовжує відкриття банківських відділень, які відтепер працюють не тільки у новому зручному приміщенні, а й у новому форматі та за допомогою сучасної техніки. Використання мобільних планшетів, замість звичайних комп’ютерів дозволить обслужити клієнтів оперативніше і без черг. А простота та наочність в проведенні операцій дозволить клієнтам навчитися самостійно проводити платежі через Інтернет або термінали самообслуговування.
"Обслуговування клієнтів за допомогою планшетів дозволяє навчити персонально кожного клієнта працювати з мобільними додатками ПриватБанку, наочно показати і навіть дати спробувати самостійно оплатити комунальні платежі або просто поповнити рахунок мобільного телефону, - говорить директор Черкаського регіонального управління ПриватБанку Віктор Шуршин. - Спробувавши провести такі операції на планшеті і побачивши, як це просто і зручно, кожен з них обов'язково буде продовжувати працювати через інтернет з усіма мобільними додатками ПриватБанку, не виходячи з дому".
"Нове відділення, що відкрито за адресою: вул. Г.Сталінграда, 38, надаватиме клієнтам широкий спектр банківських продуктів і послуг, - говорить заступник директора Богдан Вітюгов. - Відділення “Дніпровське” обладнане зручною зоною цілодобового самообслуговування 24/7, яка доступна клієнтам в будь-який час доби. Увійти в таку зону можна за допомогою будь-якої картки ПриватБанку. Цілодобові зони самообслуговування дозволяють клієнту вирішувати свої банківські питання у зручний для нього час».