ПОРТАЛ
3 січня 2015, 14:50

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Топ-3 ділові книги, які найчастіше купували черкащани у 2014 році

<div class="dr_in_to_news"></div> Топ-3 ділові книги, які найчастіше купували черкащани у 2014 році

В рамках спільного проекту портал «Діловий регіон» та Черкаський будинок книги підготували рейтинг ділових книг, які найчастіше купували у 2014 році.

До Топ-3 ділових видань увійшли ті, що були випущені у 2014 році та мали найбільший попит серед відвідувачів Черкаського будинку книги. Вони стануть у нагоді керівникам, бізнесменам і тим, хто хотів би такими стати.


1 позиція

Вадим Зеланд
«Трансерфінг реальності»

Трансерфинг - це мистецтво управління реальністю, використовуючи свою свободу вибору. Світ завжди відображає наше уявлення про нього. Людина може вибрати будь-який з варіантів розвитку сьогодення і, таким чином, опинитися в бажаних обставин. Для того, щоб навчитися це робити, необхідно навчитися знаходити порозуміння між душею і розумом, формувати намір і уникати впливу деструктивних маятників.

Більшість людей, які прочитали "Трансерфинг", відзначають, що ця книга з перших сторінок повністю перевертає уявлення про світ і ролі людини у своєму власному житті. Свіжий погляд на реальність спонукає читача свідомо ставитися до того вибору, який він робить у ту чи іншу мить, і це дійсно змінює його життя в бажаному напрямку. "Це працює!" - Фраза, яка трапляється майже у всіх відгуках про книгу Вадима Зеланда.




2 позиція

Стівен Кові
«Сім навичок високоефективної людини»

Ця книга, видана в 73 країнах світу на 29 мовах тиражем більше 10 мільйонів екземплярів. Цей «міжнародний бестселер №1» президент США Біл Клінтон вважає настільною книгою кожної людини, що прагне до успіху. Його автор Стівен Кові відомий у всьому світі як фахівець з проблем управління, сім'ї, міжособистісних стосунків, особистої ефективності та розвитку особистості.

У 1996 році він увійшов до рейтингу 25 найвпливовіших людей США, що зробили серйозний вплив на розвиток американського суспільства. Його праця універсальна, оскільки заснована на «природних законах» - на принципах і правилах, що діють скрізь і завжди.




3 позиція

Елія Голдратт
«Цель»

Людина при веденні особистого бізнесу стикається з багатьма проблемами. Як зробити їх своїми союзниками і навчитися під їхньою дією мислити логічно, спокійно, поступально, без авантюрно-істеричних перескоків і розривів? Цьому і присвячена книга Е. Голдрата. Підприємець повинен мати здатність бачити причинно-наслідкові зв'язки між діями і результатами і знати базові принципи досягнення успіхів.

Автор в даній книзі показує відмінний приклад поширених помилок в бізнесі і в житті людини. Він намагається донести до кожного, що готові рішення не завжди правильні, що до бажаного результату людина повинна прийти шляхом власних умовиводів.

Автор також дає зрозуміти, що в гонитві за ефективністю і за зниженням витрат компанії часто завдають собі шкоди і в підсумку починають менше заробляти. Книга показує, що таким чином можна зробити бізнес збитковим, а отже дає розуміння як самому не робити схожих помилок.

Форма написання - індустріальний роман - дійсно робить книгу захопливою і легкою для прочитання.