З початку року українці придбали 17 983 нових легкових автомобілі. В асоціації «Укравтопром» визначили, автомобілям яких кольорів віддають перевагу покупці в цьому році.
Найпопулярнішим кольором на українському ринку нових легкових авто за період з січня по квітень був білий. Автомобілі білого кольору обрали 30% покупців. А найпопулярнішим автомобілем білого кольору став RENAULT Logan.
Чверть продажів за звітний період припало на автомобілі, пофарбовані в сірий колір, і цей колір став другим за популярністю в Україні. Очолив список представників сірої масті автомобіль RENAULT Duster.
Перевагу чорному кольору віддали 17% покупців, які забезпечили улюбленому автомобільному окрасу батька автопромисловості Генрі Форда потрапляння до трійки лідерів. Найчастіше чорний колір вибирали покупці BMW X5.
У розрізі найпопулярніших в цьому році брендів колірні переваги покупців продемонстрували стійку солідарність.
У лідера ринку японської марки Toyota найбільш продаваним кольором був білий, в нього була пофарбована третина реалізованих з початку року автомобілів.
У другого за популярністю в Україні бренду – Renault білий колір також був найбільш ходовим (36% проданих авто).
Ті, що віддали перевагу народному автомобілю Німеччини – VW, підтримали загальний тренд, зупинивши свій вибір на білих автомобілях (34% проданих авто).
Ті ж 34% голосів набрав білий колір у покупців Nissan.
У продажах Skoda, що замикає ТОП-5 українського ринку нових легкових авто періоду січень-квітень, автомобілі білого кольору охопили найбільшу – 27-відсоткову частку.