Найголовніше за 09.01.2017
У Міноборони пояснили, коли 3G з’явиться у Черкасах | |
Двоє черкаських електриків створили успішний бізнес | |
Черкащина третя за оформленням і наданням субсидій |
27 січня 2013, 13:45
Перекладач
Про сплату страхового внеску клієнтів повідомляють по телефону
В рамках реалізації ефективної системи роботи з клієнтами страхової компанії "Оранта-Життя" було запроваджено новий сервіс, що ґрунтується на використанні мобільних телефонів.
Протягом двох днів після сплати страхового внеску клієнт отримує СМС про те, що його кошти було зараховано. Як розповів порталу «Діловий регіон» директор Черкаської обласної дирекції НАСК «Оранта» Володимир Яременко, за потреби працівники сервісної служби навіть телефонують і повідомляють про стан рахунку. Можливість скористатися такою послугою мають платники усіх видів страхування. Таким чином, клієнт оперативно поінформований про те, що його кошти надійшли на рахунок компанії. Про виплату страхових відшкодувань клієнтів СК "Оранта-Життя" та НАСК "Оранта" також повідомляють за допомогою СМС на мобільний.Новини наших партнерів