Як ви ставитеся до нового порядку адміністрування податку на
додану вартість, що діє з 1 липня 2015 року?
Опитування тривало з 20 липня до 3 серпня
Всього проголосували: 194
Важко відповісти, оскільки не знаю деталей нового порядку |
|
33.5% (65) |
Негативно, оскільки позбавили можливості подавати паперові документи і ускладнили процес |
|
30.4% (59) |
Неоднозначні враження, є свої плюси і мінуси |
|
26.8% (52) |
Позитивно, це забезпечить прозору сплату ПДВ |
|
9.3% (18) |
З 1 липня в Україні запроваджено в дію електронний облік податку на
додану вартість. Тепер увесь документообіг переведено в електронну форму,
а сплата ПДВ здійснюється винятково зі спеціально відкритого у
Держказначействі ПДВ-рахунку та за рахунок наявних на ньому коштів.
Фіскали сподіваються, що впровадження електронного адміністрування
податку на додану вартість дозволить детінізувати ПДВ.
Водночас ці нововведення спричинили широкий резонанс у громадських колах, наслідком якого стало відтермінування початку електронного адміністрування ПДВ та зміна деяких умов.
Водночас ці нововведення спричинили широкий резонанс у громадських колах, наслідком якого стало відтермінування початку електронного адміністрування ПДВ та зміна деяких умов.