ПОРТАЛ
Як ви ставитеся до нового порядку адміністрування податку на додану вартість, що діє з 1 липня 2015 року? Опитування тривало з 20 липня до 3 серпня Всього проголосували: 194
Важко відповісти, оскільки не знаю деталей нового порядку
33.5% (65)
Негативно, оскільки позбавили можливості подавати паперові документи і ускладнили процес
30.4% (59)
Неоднозначні враження, є свої плюси і мінуси
26.8% (52)
Позитивно, це забезпечить прозору сплату ПДВ
9.3% (18)
З 1 липня в Україні запроваджено в дію електронний облік податку на додану вартість. Тепер увесь документообіг переведено в електронну форму, а сплата ПДВ здійснюється винятково зі спеціально відкритого у Держказначействі ПДВ-рахунку та за рахунок наявних на ньому коштів. Фіскали сподіваються, що впровадження електронного адміністрування податку на додану вартість дозволить детінізувати ПДВ.
Водночас ці нововведення спричинили широкий резонанс у громадських колах, наслідком якого стало відтермінування початку електронного адміністрування ПДВ та зміна деяких умов.