Що заважає розвитку черкаського аеропорту?
Опитування тривало з 5 березня до 20 квітня
Всього проголосували: 730
Відсутність державної політики |
|
37% (270) |
Неефективний менеджмент |
|
22.5% (164) |
Низький попит на авіаперевезення |
|
11.8% (86) |
Тарифна політика авіакомпаній |
|
6.7% (49) |
Ніщо не заважає |
|
5.1% (37) |
Відсутність сучасного аеропортового комплексу |
|
4.9% (36) |
Наближеність до аеропортів Києва |
|
4.2% (31) |
Відсутність перевізників-лоукостерів |
|
2.9% (21) |
Висока конкуренція з іншими видами транспорту (авто, залізничним тощо) |
|
2.5% (18) |
Нездатність приймати ряд типів літаків |
|
1.9% (14) |
Недостатньо широка маршрутна мережа |
|
0.5% (4) |
Черкаський аеропорт уже п’ять років перебуває в обласній комунальній
власності, має статус міжнародного і чинний сертифікат аеродрому та
служби авіаційної безпеки. Злітно-посадкова смуга аеропорту може
приймати будь-які типи літаків, масою до 190 тонн, її довжина – 2,5 км.
Попередньо, щоб аеропорт запрацював, потрібно близько 100 млн. грн.
Спеціалісти визнають, що летовище має надзвичайно вигідне розташування
для логістики, і що майбутнє в нього є. Та попри це, черкаський аеропорт так
і не відправив жодного рейсу.