ПОРТАЛ
26 квітня 2015, 19:28

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

ТОП-7 найдоступніших дизельних автомобілів в Україні

Дизельні двигуни багатьох приваблюють не лише низькою витратою палива, але і жвавою динамікою. Саме тому автомобілі з такими моторами стають ще популярнішими в Україні. Auto.tsn.ua вирішив дізнатися, які автомобілі з дизелями зараз найбільш демократичні за ціною на вітчизняному ринку?

ТОП-7 найдоступніших дизельних автомобілів в Україні

1. RENAULT LOGAN – від 296 734 грн

Серед дизельних моделей Logan (і усі його численні кузовні варіації) лідирує з великим відривом – як за вартістю, так і за кількістю продажів. Під його капотом – надійний 1,5-літровий дизель потужністю 84 к. с.: динамічних якостей мотора з надлишком вистачає для жвавої їзди по місту, при цьому витрата палива навіть столицею можна укласти в 5 л на “сотню”.

Автомобіль вразить дачників і таксистів просторим зручним салоном і величезним багажником. Радує і оснащення: ABS, дві подушки, гідрпосилювач, кондиціонер, прекрасна медіасистема з кольоровим сенсорним дисплеєм, USB-портом і Bluetooth.

2. FORD FIESTA – від 344 356 грн

Німецький виробник, як і раніше, примудряється утримувати дуже невисоку ціну на Fiesta – хай і компактну, але сучасну модель з примітними характеристиками. Дизельний варіант пропонується тільки з п’ятиступінчастою механікою і в одному варіанті обладнання, проте “бідним” його не назвеш.

У комплектацію входять ABS і ESP, дві подушки безпеки, кондиціонер, дзеркала з електроприводом і підігріванням, аудіосистема з МР3-ресивером. 1,5-літровий дизель набирає 75 к. с. – Ford обіцяє, що в міському циклі верткий хетчбек споживає всього 4,4 л/100 км.

3. HYUNDAI i20 – від 363 100 грн

Ця машина – наступник колись мегапопулярного Hyundai Getz.

У новому поколінні автомобіль змінив ім’я, став більшим і отримав багатший інтер’єр. Дизельний варіант – з 90-силовим мотором і шестиступінчастою механікою. Обіцяна витрата палива в місті – до 5 л на “сотню”.

Комплектація, правда, помітно бідніша, ніж у бюджетного Logan: подушка безпеки – тільки у водія, немає ні аудіосистеми (тільки чотири динаміки і дроти), ні, навіть, “штурманського” стельового плафона. Та і ремені безпеки не регулюються по висоті.

4. OPEL ASTRA CLASSIC – від 380 600 грн

Цей автомобіль оснащений найпотужнішим дизелем з перерахованих: 1,7л і110 к.с., пара мотору – шестиступінчаста механіка. Причому цим силовим агрегатом для нашого ринку комплектується тільки універсал: доступніший автомобіль з таким типом кузова і дизелем – тільки вже згаданий Logan (варіант MCV – від 328 722 грн).

У комплектації Opel Astra Classic – раціональний баланс між необхідністю і вартістю: чотири подушки безпеки, ABS, кондиціонер, аудіосистема, електропідігрів дзеркал.

5. CITROEN C – ELYSEE/PEUGEOT 301 – від 383 200 грн

Близнюки – суперники Logan, і майже за усіма показниками, близькі до нього, ось тільки в їх сімействі немає такої різноманітності кузовів: седан і крапка.

Дизельні версії – з 1,6-літровим 92-силовим мотором і з п’ятиступінчастою механікою. Автомобілі зарекомендували себе дуже економними: за містом неважко збити планку витрати мало не до 3 л/100 км!

У оснащенні – ABS і пара подушок, кондиціонер, усі чотири склопідйомники, і, навіть, підігрівання нижньої частини лобового скла.

6. PEUGEOT 208 – від 410 800 грн

Автомобіль порадує помітною стильною зовнішністю і екстравагантним інтер’єром цікавого компонування: приладова панель з широко розставленими “колодязями” спідометра і тахометра винесена над крихітним, ніби в гоночному боліді, рульовим колесом.

Силовий агрегат – той же, що у вищезгаданої бюджетної парочки: дизель з автоматом, на жаль, не пропонується. Комплектація цілком розумна: ABS, дві подушки безпеки, кондиціонер, медіасистема з 7-дюймовим сенсорним дисплеєм.

7. ŠKODA RAPID – від 436 336 грн

Автомобіль, задуманий як економ-клас, в деяких версіях перевершує за ціною Octavia A7. Rapid раціональний до кожного пункту і здатний здивувати ретельним опрацюванням дрібниць.

Автомобіль виглядає як седан, проте насправді це ліфтбек: кришка багажника практично піднімається разом із заднім склом. 105-силовий дизель приголомшливо економний: авторові цих рядків вдалося досягти на шосе витрати в 3,1 л/100 км, а в змішаному циклі з поїздками по місту в жаркий літній день – 3,8 л на “сотню”.

Та і динаміка машини ненудна. Загалом, все б добре, якби не найвища в підбірці ціна. Втім, відрадно, що за чималі гроші в машині є ABS, пара подушок, кондиціонер і “музика”.