ПОРТАЛ
22 квітня 2016, 11:21

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Які кроки потрібно здійснити для виходу на ринки ЄС розповіли черкаським підприємцям

ДП "Черкасистандартметрологія" провело черговий семінар для виробників, зацікавлених експортувати свою продукцію на європейські ринки. Навчання зібрало представників промислових підприємств регіону.

Які кроки потрібно здійснити для виходу на ринки ЄС розповіли черкаським підприємцям

Семінар за темою «Маркування товарів знаком СЕ, як інструмент просування продукції на міжнародні ринки країн Європейського Союзу» зацікавив як «новачків», так і тих, хто уже має певний досвід в освоєнні зарубіжних ринків збуту.

Лектором семінару запросили Аллу Прокошеву – директора по сертифікації продукції «Глобал Сертифік», міжнародного аудитора: ISO 9001, з оцінки відповідності продукції вимогам європейських директив та експерта Центру підтримки експортерів Дніпропетровської ТПП.

Фахівець представила виробникам алгоритм дій на шляху до експорту в Європу та зосередила увагу на важливих деталях, які можуть додати проблем підприємствам-початківцям. Серед таких – не лише виробничі питання.

- Перш за все, зверніть увагу на національне законодавство тієї країни, через яку продукція вперше заходитиме на європейський ринок. Це варто зробити, оскільки у багатьох країнах ЄС існують свої закони, які не протирічать директивам ЄС, але можуть доповнювати певні вимоги, - зауважує Алла Прокошева. Тож щоб не заробити собі неочікуваний штраф, варто попередньо з’ясувати національні особливості експортного питання.

Важливим аспектом також є вибір імпортера або уповноваженого представника. Останнім може бути фізична чи юридична особа. - На ринку ЄС саме уповноважений представник, а не ви представлятиме вашу продукцію та матиме справу з органами ринкового нагляду. Тому особливу увагу зверніть на його компетентність та порядність, - радить фахівець.

У перший рік появи нової продукції на європейському ринку до неї буде прикута особлива увага контролюючих органів – і до цього потрібно бути готовим.

За словами фахівця, аби продукція отримала право допуску до європейських споживачів, виробникам потрібно пройти 6 важливих етапів:

1. Визначити директиву ЄС і гармонізовані стандарти, що поширюються на продукцію.

2. Визначити особливі вимоги, які пред’являють до продукції.

3. Визначити необхідність проведення незалежної оцінки відповідності нотифікованим органом.

4. Провести тестування продукції і перевірити її на відповідність гармонізованим європейським стандартам.

5. Скласти файл технічної документації.

6. Розмістити СЄ маркування на продукцію і випустити Декларацію про відповідність нормам СЄ.

Експерт також підкреслила, що файл технічної документації потрібно вести постійно та зберігати всі його редакції, оскільки відповідальність на виробника покладається велика. Тож у разі претензій органів ринкового нагляду потрібно бути готовими документально підтвердити свою правоту.