Як розміщувати зовнішню рекламу, щоб не спотворювати обличчя міста – про це йшла мова на Другій міжнародній конференції «Оutdoor3» в Черкасах. У ній взяли участь експерти з України та з-за кордону, а також представники влади та громади.
Сформульовані учасниками конференції основні тези відображають спільне бачення представників бізнесу, місцевої влади та експертів щодо розвитку міського середовища. Вони будуть надані для розгляду до Верховної Ради та Кабінету Міністрів під час підготовки змін до Закону України «Про рекламу» та Типових правил розміщення зовнішньої реклами.
Конференція відбулася за ініціативи міської влади Черкас. Місто одне з перших в України розробило Схему розміщення зовнішньої реклами з урахуванням показників медіаефективності реклами. До роботи долучилися і представники операторів рекламного ринку.
Досвідом урегулювання ринку зовнішньої реклами в Миколаєві поділився міський голова Олександр Сінкевич. Про те, як розміщувати рекламу в історичній частині міста, розповіла начальник відділу зовнішньої реклами в департаменті економічної політики Львівської міської ради Олена Хестанова. А представник Франц Зам презентував особливості інтеграції зовнішньої реклами в міський простір.