У межах проекту “Єдиний електронний квиток: концепція створення та впровадження” у Черкасах введуть єдину електронну систему, за якою у будь-якому поштовому відділенні можна буде придбати електронний квиток на залізничний та авіаційний транспорт.
Як саме впроваджуватиметься електронна система кореспонденту
УНН-Центр розповіла начальник Черкаського залізничного вокзалу Тамара Ковеля.
“По "Укрзалізниці" й по "Укрпошті" розроблятимуть однотипні бланки замовлень й підводитимуть їх до єдиного зразка, бо нині в "Укрзалізниці" ми ще користуємося застарілими бланками. Потому розроблятимуть єдину електронну технологію. Оскільки такий проект потребує затвердження, то процедура триватиме певний час”, — розповіла Т.Ковеля.
Втім, як повідомила заступник директора Черкаської дирекції УДППЗ “Укрпошта” Наталя Гіріна, у Черкасах придбати електронний квиток у будь-якому відділенні пошти можна з 2012 року.
“Електронний квиток є повноцінним перевізним документом. Завдяки QR-коду, який містить електронний посадочний документ, в електронній базі даних зберігається вся необхідна інформація про пасажира. Для здійснення посадки на потяг або літак пасажиру достатньо пред’явити QR-код або роздрукований електронний квиток та документ, що посвідчує особу. Замовлений через „Укрпошту“ електронний квиток з QR-кодом не потребує обміну в касах вокзалу та є повноцінним перевізним документом, який надає пасажиру ті самі права, що і його паперовий квиток”, — розповіла Н.Гіріна.
У Черкаській дирекції "Укрпошти" запевняють, що електронний квиток особливо актуальний для жителів сільської місцевості, де немає залізничних та авіакас.
“Відтепер не потрібно їхати до районного центру чи найближчого міста, завдяки розгалуженій мережі „Укрпошти“ в 11,8 тис. відділень, придбати квиток на потяг, автобус та літак можна в одному з найближчих до вас поштових відділень”, — сказала Н.Гіріна.