ПОРТАЛ
28 грудня 2016, 07:57

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Тариф на проїзд у міському транспорті поки лишатиметься без змін

Члени виконавчого комітету не підтримали зростання вартості проїзду у міських маршрутках, як пропонувалось у проекті рішення, – з нинішніх трьох гривень до чотирьох.

<b> Тариф на проїзд у міському транспорті  поки лишатиметься без змін</b>

Заступник директора департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради Людмила Гуріненко під час виступу пояснила, що з відповідними пропозиціями перевізники звернулись до міської влади Черкас ще півтора року тому – у квітні 2015 року. Тоді був даний старт для початку регуляторної процедури з цього питання, яка успішно була пройдена. І хоча у поданих документах перевірялась доцільність і обґрунтованість підняття тарифу з 2,5 до чотирьох гривень, торік вартість проїзду у міських маршрутках зросла лише на 50 копійок.

Цьогоріч перевізники знову повернулись до питання необхідності підняття вартості проїзду. У своїх аргументах вони наводили суттєве зростання цін на пальне, запчастини, витратні матеріали, комунальні послуги. Усе це стає на перешкоді ефективної діяльності їх підприємств, забезпечення гідною зарплатою працівників, оновлення рухомого складу, зазначають у мерії.

Більше того, як розповів директор автотранспортного підприємства «Черкасиавтотранс» Володимир Соломенний, за останній рік серед міських перевізників намітилась тенденція до скорочення кількості автобусів, які не виходять на маршрути через масове звільнення водіїв.

У свою чергу, директор підприємства «Автобусний парк» Олена Куниця акцентувала, що на відміну від КП «Черкасиелектротранс», якому міський бюджет покриває усі витрати на перевезення пільгових категорій громадян, маршрутні автобуси таких дотацій не мають і власним коштом обслуговують 16 категорій пільговиків.

Більше того, черкаські перевізники сплачують до бюджету ряд податків, наповнюючи міську казну.

Начальник управління транспорту департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Віталій Москаленко розповів, що у таких містах, як Полтава чи Івано-Франківськ, де проживає приблизно стільки ж населення, як і в Черкасах, проїзд у 4 гривні діє ще з лютого минулого року.

Під час розгляду цього питання серед членів виконкому виникла активна дискусія щодо доцільності такого кроку, зважаючи на і так стрімке зниження рівня доходів черкаських сімей. Також озвучувались претензії щодо якості обслуговування черкаських перевізників, зокрема, недотримання ними умов договору тощо.

Тож підсумку – зазначений проект рішення виконавчого комітету не набрав необхідної кількості голосів.