ПриватБанк продовжує відкриття банківських відділень, які відтепер працюють не тільки у новому зручному приміщенні, а й у новому форматі та за допомогою сучасної техніки. Використання мобільних планшетів, замість звичайних комп’ютерів дозволить обслужити клієнтів оперативніше і без черг. А простота та наочність в проведенні операцій дозволить клієнтам навчитися самостійно проводити платежі через Інтернет або термінали самообслуговування.
"Обслуговування клієнтів за допомогою планшетів дозволяє навчити персонально кожного клієнта працювати з мобільними додатками ПриватБанку, наочно показати і навіть дати спробувати самостійно оплатити комунальні платежі або просто поповнити рахунок мобільного телефону, - говорить директор Черкаського регіонального управління ПриватБанку Віктор Шуршин. -
Спробувавши провести такі операції на планшеті і побачивши, як це просто і зручно, кожен з них обов'язково буде продовжувати працювати через інтернет з усіма мобільними додатками ПриватБанку не виходячи з дому".
За допомогою iPad співробітники відділень ПриватБанку надають клієнтам найпопулярніші послуги - від випуску кредитної карти та відкриття депозитного вкладу до оплати комунальних послуг та купівлі квитків на транспорт.
За даними опитування більше 2-х мільйонів клієнтів, проведеного банком, на сьогодні смартфонами і планшетами активно користується кожен четвертий клієнт ПриватБанку. А до кінця 2014 року, за прогнозами експертів, кількість активних користувачів смартфонами зросте вдвічі.
Нове відділення відкрито за адресою: м.Черкаси, бульв. Шевченка, 320.
Наразі в Черкаській області працює 88 відділень ПриватБанку.