Одним з видів бізнесу в Інтернеті є фріланс. Щоб почати заробляти, потрібно навчитися правильно просувати свій бренд
Для того, щоб стати успішним на ринку фрілансу і в онлайн-бізнесі в цілому, потрібно, перш за все, подумати про те, як правильно позиціонувати себе в мережі. Ви повинні стати персоною, яка зможе залучити роботодавців, зібрати замовлення і бути кращим в своїй справі. У цьому бізнесі ви самі займаєтеся продажами, будуєте клієнтську базу і заробляєте хорошу репутацію. Це буде досить складним завданням на самому старті, оскільки конкуренція висока. Як же навчитися виділятися?
UBR.ua з посиланням на Inc.com пропонує кілька рекомендацій:
- Виберіть помітну назву. Ваша мета - привернути увагу аудиторії. Підключіть весь креатив і подумайте, що змусить потенційних клієнтів задуматися про те, щоб віддати проект саме вам? Погугліть або пошукайте в LinkedIn кілька ідей, від яких можна буде відштовхнутися.
- Не потрібно описувати клієнтам всі свої регалії або можливості. Опишіть їм чітко і ясно, все що ви зможете зробити для виконання конкретного завдання.
- Вважайте кожен проект і кожне завдання дуже важливим. Напрацьовуйте репутацію та відгуки, які дозволять вам в майбутньому залучити нових клієнтів.
- Думайте про продажі. Підкріплюйте своє портфоліо даними про нові навички і знання, які можна успішно застосувати на благо клієнтів.
- Не забувайте про соціальні медіа. Будьте активні на своїх сторінках і на сторінках компанії. Публікуйте корисні професійні матеріали та інсайти. Відстежуйте також те, що постять ваші конкуренти.
- Пишіть гостьові пости в блогах і на сайтах. Це допоможе вам заробити репутацію експерта в тих чи інших питаннях. Крім того, корисний контент приверне пошуковий трафік і на ваш власний сайт. А це, в свою чергу, приверне нових клієнтів. Щоб знайти майданчики, на яких можна розміщувати контент, пошукайте сайти, що спеціалізуються на вашій тематиці в Інтернеті. Намагайтеся писати про те, що цікаво аудиторії.
- Підтримуйте в актуальному стані ваш профіль в LinkedIn. Обов'язково заповніть анкету повністю і прагнніть отримувати рекомендації. Вони підвищують авторитет фахівця в очах клієнтів.
- Спілкуйтеся з клієнтами як онлайн, так і офлайн.
- Будучи фрілансером і перебуваючи на шляху до власного онлайн-бізнесу, ви повинні прагнути збільшувати свою цінність для клієнтів і аудиторії. Проводьте вебінари, беріть участь в навчальних програмах і онлайн-курсах. Поширюйте цю інформацію безкоштовно, але свої консультаційні послуги пропонуйте на комерційній основі.
- Розвиваючи бізнес, заохочуйте своїх клієнтів за те, що вони призводять до вас нову аудиторію.
Більше порад в розділі
Бізнес-поради.