Inc.com сформував список порад, які допоможуть підприємцям-початківцям успішно співпрацювати з клієнтами.
Намагаючись налагодити контакт з клієнтом на першій зустрічі і обговоренні проекту, вибирайте пасивну роль і запитайте, чого хоче сам клієнт. Це дозволить йому відчути себе почутим. Обов'язково уважно слухайте і постарайтеся зрозуміти потреби людини або компанії, з якою збираєтеся працювати, робіть позначки.
Складно передати всю важливість постійного зворотного зв'язку. Якщо ви хочете, щоб клієнт до вас повернувся, будьте професіоналом від моменту початку роботи до здачі готового проекту, - пише
UBR.ua. Щоб забезпечити це, не забудьте:
- Повідомити клієнту, що ви беретеся за проект і виконайте його в строк.
- Перебуваючи на половині шляху до завершення проекту, зв'яжіться з клієнтом і повідомте йому, що все йде за планом.
- У день закінчення проекту, повідомте замовнику, що вся необхідна робота виконана.
- Здайте проект вчасно.
- Супроводжуйте свій проект доти, доки не переконаєтеся, що клієнт задоволений.
Пропонуйте рішення. Якщо у вас не виходить та чи інша частина проекту, не робіть все на свій страх і ризик, порадьтеся з клієнтом і запропонуйте йому виходи з ситуації, що склалася.
Вчіться на своїх проектах, аналізуйте їх і визначайте, що вийшло, а що потребує доопрацювання. Отримуйте відгуки і просіть зворотний зв'язок від людей, з якими працюєте. Це допоможе вам поліпшити власний сервіс.
Більше порад в розділі
Бізнес-поради.