ПОРТАЛ
25 березня 2016, 09:14

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Продукція черкаських виробників цікава для арабських ринків

Чому араби не люблять співпрацювати з нашими співвітчизниками, але залюбки купують українські товари через інші країни, та як змінити цю ситуацію розповіла представникам черкаського підприємництва директор із розвитку бізнесу Українського Центру Консультування та Інформації (UCCI) Вікторія Рахматуліна.

<b>Продукція черкаських виробників цікава для арабських ринків</b>

У пошуках нових ринків збуту вітчизняний бізнес звертає свої погляди до арабських країн. Тут є потужний потенціал для експорту. Однак на заваді стає специфіка роботи в мусульманських країнах. З якими перешкодами стикається бізнес та як їх подолати – про це йшла мова на практичному семінарі в Черкаській ТПП.

«Я не ставлю за мету когось спрямувати на схід. Навпаки, може, для когось ця інформація стане сигналом не виходити туди. З одного боку, ринок дуже цікавий, багатий і перспективний. З іншого боку – тут уже є все. І щоб там позиціонувати себе, треба спочатку чимало витратити. Швидко на арабському ринку не вкоренишся», – відзначила Вікторія Рахматуліна.

Черкаських підприємців, зацікавлених розвивати свій бізнес у країнах Перської затоки, виявилося чимало. Найбільше учасників зацікавили конкретні приклади співпраці, позитивний та негативний досвід інших підприємств, а також практичні рекомендації щодо подолання перешкод на шляху до східних ринків.

«Ми націлювалися на те, щоб інформація, отримана на семінарі, була максимально корисною та практичною. ТПП і надалі продовжуватиме проводити подібні зустрічі. Крім того, підтримку з усіх питань, що стосуються зовнішньої торгівлі, можна отримати в нашому Центрі розвитку експорту при Черкаській ТПП», – відзначив перший віце-президент Черкаської ТПП Сергій Корнієнко.

Практичний семінар був організований Центром Розвитку Експорту при Черкаській ТПП спільно з Українським Бізнес-Центром UCCI в ОАЕ.