ПОРТАЛ
24 листопада 2016, 17:28

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Черкаську молодь вчили створенню успішного «селф-брендінгу»

18 черкаських безробітних стали учасниками тренінгу на тему «Селф-брендінг та розвиток кар’єри», який провели спільно фахівці Черкаського міського центру зайнятості з представниками Всеукраїнського освітнього проекту «Сходи в майбутнє» та HR-департаменту корпорації «Юрія-Фарм».

Черкаську молодь вчили створенню успішного «селф-брендінгу»

Одним із головних питань, яке розглядалося на заході, було формування селф-брендінгу, тобто створення власного іміджу, завдяки якому молода людина отримає можливість успішно позиціонувати себе на ринку праці.

«Якісна самопрезентація пошукача роботи - є одним з успішних кроків до отримання бажаної роботи», – відзначили фахівці. Також вони прокоментували стан ринку праці регіону, розповіли про попит на працівників, яких бажають бачити у своїй компанії роботодавці, вимоги до резюме кандидатів та правила успішного проходження співбесіди з HR-фахівцем.

«Від реалізації свого потенціалу значною мірою залежить успіх подальшої кар’єри. А головна відмінність роботи від кар’єри полягає у ставленні до неї та її плануванні, - зауважила представник HR-департаменту корпорації «Юрія-Фарм» Юлія Зайцева. - Визначення цілей, систематичне планування своїх кроків є основою кар’єрного плану. Якщо людина не розуміє і не контролює процес, то, навіть маючи певні успіхи, - кар’єру не побудує».

Під час заходу молодь взяла активну участь у практичних вправах з ідентифікації власних професійних цілей і можливостей для пошуку омріяної роботи, повідомили у Черкаському міському центрі зайнятості.


директор ПП «Венд»
Олександр Романенко
заступник генерального директора ТОВ АПК «Маїс»
Олександр Самойленко
директор Черкаської спілки продовольчих маркетів
Руслан Петрик
підприємець, ТМ «Сміляночка»
Вадим Слободяник
комерційний директор ТОВ «Красногірський олійний завод»
Олег Завадський