Найголовніше за 08.03.2017
Придніпровська СУБ цьогоріч полагодить майже сотню ліфтів | |
На золотоніському ПП «Сільвер Фуд» у червні запрацюють нові очисні | |
Дорожники взялися латати «весняні» ями |
4 жовтня 2011, 15:37
Перекладач
Міська рада ухвалила Концепцію розвитку транспорту
Міська влада планує повністю змінити систему організації громадського транспорту у Черкасах. Відповідну концепцію розвитку затвердили депутати міської ради. Перевага відтепер надаватиметься перевезенням електротранспортом та запровадиться єдине підприємство, яке обслуговуватиме усі маршрути.
— Серед пріоритетів на наступні кілька років – це зменшення кількості автотранспорту на міських маршрутах за рахунок збільшення пасажироємкості кожної одиниці. Більше того, перевага надаватиметься комфортабельному транспорту, а також транспорту, який буде доступний для інвалідів, – говорить міський голова Сергій Одарич. – Тому переглядатимемо кількість маршрутів, змінюватимемо їх, щоб не відбувалось дублювання. Також плануємо запровадити єдиний проїзний квиток, який діятиме в усіх видах транспорту. Аналіз показав, що з початку 90-х років структура пасажирських перевезень значно змінилося. Так, кількість маршрутних міських автобусів зросла з 176 до 350, а кількість тролейбусів, працюючих на маршрутах, знизилася із 125 до 60 одиниць. Тому при реалізації цієї Концепції пріоритет віддаватиметься саме електротранспорту. За словами начальника управління транспорту Віталія Дядченка, реструктуризація мереж маршрутів дозволить зробити їх ближчими до людей Згодом вони регулюватимуться в залежності від попиту. Крім того, Концепцією передбачається усунення недоречної конкуренції між автобусними і тролейбусними видами транспорту. Це буде зроблено шляхом реорганізації автобусних маршрутів, які конкурують на довгих маршрутах із автобусами. — Ми створимо єдине транспортне підприємство, яке займатиметься управлінням і розподілом транспортних потоків. Це підприємство опікуватиметься усіма транспортними маршрутами у місті. Маршрути виставлятимуться на конкурс, і приватні перевізники, перемігши у тендері, працюватимуть на них. Причому оплата відбуватиметься між єдиним транспортним підприємством і маршрутниками за 1 км пробігу, — пояснив Віталій Дядченко. Тобто приватникам оплачуватимуть за кілометр, а не за пасажира. Це, на переконання Віталія Дядченка, дозволить уникнути гонитви за пасажирами, яка відбуваються зараз, коли маршрутні автобуси влаштовують скажені перегони від зупинки до зупинки. Гроші з пасажирів збиратиме єдине транспортне підприємство, а вже потім розраховуватиметься із приватними перевізниками. Більше того, Концепцією передбачено організацію єдиного центру управління громадського транспорту та інформаційного забезпечення пасажирів на зупинках. Кожен транспорт, який працюватиме на міських маршрутах, буде обладнаний системою GPS. Це дозволить диспетчерам слідкувати за рухом кожного автобуса і тролейбуса у місті. Тим самим бачити, хто рухається по графіку, а хто його випереджає. Подібні системи вже діють в Криму і Львові. Через інформаційні табло на зупинках пасажирів інформуватимуть про графіки руху транспорту чи можливі його зміни. Концепція розрахована на чотири роки.
За матеріалами:
www.rada.cherkasy.ua
Головне