Найголовніше за 08.03.2017
Придніпровська СУБ цьогоріч полагодить майже сотню ліфтів | |
На золотоніському ПП «Сільвер Фуд» у червні запрацюють нові очисні | |
Дорожники взялися латати «весняні» ями |
4 жовтня 2011, 17:35
Перекладач
Обласна влада співпрацюватиме з Одеською залізницею
Подальші зміни, що очікують ст. ім. Тараса Шевченка, а також роль залізничного сполучення в подальшому розвитку транспортної інфраструктури Черкащини обговорили під час робочої зустрічі голова облдержадміністрації Сергій Тулуб та начальник Одеської залізниці Микола Луханін.
«Сьогодні Черкащина стає потужним логістичним центром. І це не дивно, адже, по-перше, через нашу область проходять дороги державного значення, по-друге, цього року відкрито три річкові порти: вони вже приймають перші вантажі та перевозять пасажирів і працюватимуть далі з настанням наступного навігаційного сезону. А ще наступного року буде відкрито аеропорт у м. Черкаси і почнеться будівництво сучасної чотирисмугової автомагістралі в Правобережній Україні. Здобутки вагомі, проте ми усвідомлюємо, що в нашому аграрному краї має успішно функціонувати й залізниця, бо найбільші вантажні й пасажирські перевезення розраховані сам на цей вид транспорту. Тому ми сьогодні спільно з керівництвом Одеської залізниці маємо розробити комплекс дієвих заходів, щоб забезпечити ефективне перевезення вантажів і пасажирів і водночас створити гідні умови залізничникам», – наголосив Сергій Тулуб. У свою чергу, Микола Луханін повідомив, що на наступний рік Уряд створив програму розвитку Одеської залізниці. У зв’язку з цим, зараз проводиться огляд об’єктів будівництва й транспорту балансу ОДЗ, відбуваються зустрічі з працівниками депо й станцій, розробляються нові концепції діяльності залізниці. «Функціонування відомства вийде на новий, якісніший рівень. Передусім ми удосконалимо механізм надання послуг, чим зменшимо витрати на перевезення. Яскравий приклад – курсування поїзда маршрутом Знам’янка – Москва. 90 відсотків пасажирів сідають не в Знам’янці, а на станції імені Тараса Шевченка, до цього вагони їдуть порожні. Це один конкретний приклад, що вказує на недосконалість системи, а від цього фінансово страждають конкретні люди – працівники депо й станції, пасажири, підприємці. Тому, перш за все, слід створити систему, яка забезпечить роботу, провести зустрічі з колективами, бути готовими до розв’язання проблеми», – відзначив начальник Одеської залізниці.
За матеріалами:
www.oda.ck.ua
Головне