Найголовніше за 08.03.2017
Придніпровська СУБ цьогоріч полагодить майже сотню ліфтів | |
На золотоніському ПП «Сільвер Фуд» у червні запрацюють нові очисні | |
Дорожники взялися латати «весняні» ями |
11 жовтня 2011, 12:36
Перекладач
Мерія Черкас сподівається на грант від ЄБРР
Управління транспортної інфраструктури МВК уже два тижні проводить моніторинг роботи черкаських перевізників. По деяких з них виявлені суттєві порушення. Наприклад, недотримання графіків руху, на маршруті працює менше автобусів, ніж передбачено угодами.
Як розповів начальник цього управління Віталій Дядченко, перевізники мають щоранку у телефонному режимі повідомляти мерію про кількість автобусів, які працюють на маршруті. — Однак вони кажуть одну цифру, а ми перевіряємо і з’ясовуємо, що вони кардинально різняться. Кажуть, що 27, на насправді їх 11. Наступного разу кажуть 18, а їх 12... І так у більшості перевізників. Ми складаємо відповідні акти. Адже угоди, де передбачено, що не допускається більше трьох порушень на місяць ще ніхто не відміняв, — розповів Віталій Дядченко. Днями він ознайомив перевізників із цими актами. По деяких маршрутах кількість актів досягла критичної межі – два. За його словами мерія продовжуватиме моніторинг маршрутів і підприємців, які на них працюють. Він зазначив, що виявлені порушення свідчать про те, що схему маршрутів треба переглядати. І мерія робить перші кроки у цьому напрямку. Міська рада ухвалили Концепцію розвитку транспортної інфраструктури, яка передбачає не лише зміну самої системи пасажирських перевезень, але й запровадження механізмів контролю за транспортом, усіма грошовими потоками, запровадженні єдиного проїзного квитка тощо. Віталій Дядченко переконаний, що для того, щоб повністю реформувати систему перевезень у Черкасах необхідно близько півроку. Перше, що необхідно зробити – це провести чіткий аналіз транспортних потоків. — Коли знатимемо, скільки нам треба автобусів і тролейбусів, ми зможемо реалізувати наступний етап – впровадження електронної оплати за проїзд. Це дозволить упорядкувати грошові потоки, унеможливить приховування доходів приватних перевізників, а відповідно, дасть додаткові кошти в бюджет. На вході у автобус чи тролейбус буде встановлено спеціальні пристрої, які зчитуватимуть інформацію з електронних карток і зніматиме з них відповідну суму коштів за проїзд, — розповів Віталій Дядченко. Перевага у цій системі надаватиметься електротранспорту. Це дозволить зменшити викиди СО 2 у повітря. Також Концепцією передбачено запровадження автобусів великої місткості. Ще одне нововведення в Черкасах, передбачене Концепцією, – облаштування паркоматів. Постановою Кабміну з 1 січня наступного року забороняється брати готівку за парковку авто. Тому в місцях парковок передбачається встановлення паркоматів, де водії розраховуватимуться за стоянку. Штрафувати чи евакуювати автівки матимуть право лише співробітники Державтоінспекції. На втілення нововведень керівництво міста планує отримати грантову допомогу від Європейського банку реконструкції та розвитку, як це зробив Львів. — Ми були в банку, провели другий етап переговорів. Розуміння з боку ЄБРР є, адже вони зацікавлені у співпраці з Україною у розвитку інфраструктурних проектів. У Львові уже такий проект діє. Вони готові нам сприяти в отриманні грантової допомоги для передпроеткних рішень і, виходячи з необхідності, порушувати питання про кредитування окремих проектів, – повідомив Віталій Дядченко.
За матеріалами:
www.rada.cherkasy.ua
Новини наших партнерів