ПОРТАЛ
18 грудня 2016, 15:34

Перекладач


перекласти з:

перекласти на:

Відеорезюме стає дедалі популярнішим у роботодавців

Відеорезюме дає можливість доповнити стандартне резюме емоціями та показати особистість кандидата, а не лише його освіту та досвід.

Відеорезюме стає дедалі популярнішим у роботодавців

Кілька порад щодо оформлення такого способу презентації своєї персони для роботодавця дав заступник директора Черкаського обласного центру зайнятості Дмитро Виноградов під час інтернет-конференції «Перспективи працевлаштування молоді на Черкащині».

За його словами, відеорезюме має бути коротким, але інформативним. Воно має відповідати конкретній посаді в конкретній компанії. Тривалість - від 1 до 3 хвилин. «Головне – не розсилати одне й те саме резюме кругом. Відеорезюме повинно розкривати і показувати вас із найкращої сторони. Розкажіть, що ви можете зробити для роботодавця, чому варто взяти саме вас на роботу. Будьте креативними, але професійними. Водночас не відходьте занадто далеко від ділового стилю спілкування», – зауважив Дмитро Виноградов.

Більш докладні консультації щодо складання резюме та презентації своїх здобутків та потенціалу можна отримати в центрах зайнятості області.